divendres, 23 de febrer del 2007

EXPERIMENT DE LLUM (LLIGALLO DEL GÀNGUIL)











M’ha encantat l’experiment que vam fer el dijous sobre la llum solar.
Aitor
El dijous 22 de febrer vam fer un experiment de la llum, vam fer servir una llanterna, làser, cartolina i un mirall.
Eva
El dijous 22 de febrer vam fer un petit experiment: demostrar que la llum segueix un camí recte (300.000 km/s) i quan passa per l’aigua va més lent i es produeix la refracció de la llum.
Francesc
Els alumnes de 6è de Lligallo, ahir Dijous dia 23 de Febrer, vam fer un petit experiment amb piles i rajos de la llum fent que passes per uns foradets petits perquè ens sortia al llibre i ho volíem provar i després amb un got de vidre i quan passava la llum per allí s´accelerava molt i ens va sortir be ens ho vam passar pipa.
Hèctor
Ahir jo i els meus companys vam fer un experiment de la llum. Vam descobrir que la llum no va a la mateixa velocitat per l’aigua i per fora, l’aire. Ho vam fer jo i els meus companys de 6è curs. I a més de treballar també vam xala.
Joan M.
Ahir vam fer vam fer un petit experiment sobre la llum i mos u vam passar molt bé era molt bonic.
Joan k
El dijous 22 de Febrer vam fer un experiment sobre la llum de Medi
Natural ¡va ser molt divertit!.
Nerea
Ahir dia 22 de febrer vam fer un experiment de naturals molt interessant sobre la llum.
ROGER